خرید کابل برق
نوشته شده توسط : saleh

خرید کابل برق

پوشش محافظ

کابل های غلاف سرب وقتی مستقیم روی زمین قرار می گیرند در اثر خوردگی و الکترولیت آسیب می بینند. برای محافظت از کابل ها در برابر لایه های خوردگی مواد الیافی مانند کاغذ ، هسیان و غیره یا از پلی وینیل کلراید استفاده می شود. لایه هایی از مواد الیافی را که با ترکیب ضد آب به بیرون کابل برق پخش می شوند ، سرویس می نامند.

خرید کابل برق. زره پوش کردن : زره پوشیدن فرآیندی است که در آن لایه های سیم فولادی گالوانیزه یا دو لایه نوار فلزی روی محافظ برای محافظت از آن در برابر آسیب مکانیکی اعمال می شود. سیم های فولادی معمولاً برای زره ​​پوش استفاده می شوند زیرا دارای مقاومت طولی بالا است. از آرمورینگ برای زمین کابل نیز استفاده می شود. وقتی خطا در کابل رخ می دهد (به دلیل خرابی عایق) جریان خطا از زره پوش عبور می کند و زمین می شود.

خرید کابل برق

OverSheath

مقاومت مکانیکی را به کابل ها می دهد. این کابل را از آسیب کلی مانند رطوبت ، خوردگی ، کثیفی ، گرد و غبار و غیره محافظت می کند. از مواد گرمانرم یا ترموپلاستیک برای ساختن روی غلاف استفاده می شود.

کابل های برق اجزای اساسی هر سیستم الکتریکی هستند. انواع مختلفی از کابل ها در بازار موجود است. انتخاب اینکه کدام نوع کابل خاص باید برای اهداف خاص استفاده شود ، بر اساس عوامل مختلفی است که مهمترین آنها مشخصات فنی توابع است.

خرید کابل برق

تا آنجا که ممکن است با کابل های برق آشنایی داشته باشید ، این احتمال وجود دارد که مواردی در مورد کابل های برق وجود داشته باشد که برای شما جدید باشد. در اینجا خلاصه ای از برخی موارد در مورد کابل های برق آورده شده است:

مس همیشه رسانای بهتری از آلومینیوم نیست

 خرید کابل برق

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com

 

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: